Re: Pro Futuro Warszawa od rana problemy.... tylko u mnie?

Autor: Michal Gawrylczyk <michal.gawrylczyk_at_gts.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 18:04:40 MET

Mateusz Swatek wrote:

> czemu ?
> w krakowie ostatnio postawila jedna firma takowy link na 7 czy 8 km
>
> 38GHz bo tanie pasmo

Ale anteny duzo drozsze, duzo bardziej klopotliwe w montazu i
wymagajace duzo solidniejszych konstrukcji, zajmujace bardzo
duzo miejsca, czesto wiecej kosztuje dzierzawa miejsca pod nia.

Krotko - duza antena to duzy klopot ;-) To samo mozna postawic
na 60cm i 23GHz. A 120cm na 7/8 km to byloby mi szkoda,
szczegolnie ze taki link na upartego mozna i na 30cm zrobic.

Niektorzy producenci nawet nie robia 120cm pod 38GHz.