Re: Pro Futuro Warszawa od rana problemy.... tylko u mnie?

Autor: <arez_at_neostrada.pl>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 11:37:04 MET

Użytkownik "Olszewski Konrad [Etop]" <konrad.olszewski@etop.pl> napisał w
wiadomości news:dmelqt$iva$1@opal.futuro.pl...

> Uzytkownik "Piotr Heine" <heinep@o2.pl> napisal w wiadomosci
>
> Czestotliwosc wyzsza niz 20GHz + mokry snieg na antenie = problemy.
>
> Proponuje wycieczke na dach ze zmiotka .
>
> CSL

Nieprawda,

Miałem kiedyś Crowley'a antene 120 cm na odległość ponad 17 km i działało
nawet jak śnieg leżał na antenie i poziom sygnału był w normie.
Duże opady (śnieg, deszcz, grad :-D ) pogarszają warunki korzystania, lub
uniemożliwiają je, ale śnieg... nie... to znowu problem Futuro... :(
ale wytłumaczenie jest jak najbardziej dobre ( z punktu widzenia HellDesku
Futuro)

pozdrawiam

Piotr 'ares' Siwicki