domeny.onet.pl

Autor: Rafal Wozniak <newsy.pl-tnij-_at_rafal.wozniak.name>
Data: Sun 11 Dec 2005 - 11:19:26 MET

Witam

W początkach istnienia tego serwisu skorzystałem z ich usług. I sobie
chwaliłem za jakość działania. Niestety nie mogę tego powiedzieć obecnie.
Po pierwsze dlatego, że nie mogę zmienić NameSerwerów na własne (korzystam
z odpowiedniego formularza zmiany, ale zmiany nie są nanoszone), a po
drugie na maile słane na adres kontaktowy nikt nie raczy odpisywać. Ok, raz
odpisali aby przesłać więcej informacji - co uczyniłem; było to 5 dni temu
- od tej pory cisza.

A mnie się spieszy (mam już za sobą tygodniową walkę z wiatrakami). To już
słanie faksu do NASKu powodowało szybszą zmianę NS...

Przy próbie zmiany NS niestety nie ma żadnego komunikatu iż konfiguracja
moich serwerów jest nieprawidłowa. Więc tak sobie myślę: czy przy
korzystaniu z Onetu potrzebne są jakieś mało znane kruczki?

Poradźcie coś...