Re: Ginace pakiety na styku tpsa-torman

Autor: Lt <newsowy_at_lt.org>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 14:01:19 MET

> Ja korzystam i z usług Tormana i z usług TPSA i wszedzie obsługa klienta
> jest na dobrym poziomie. Jak jest awaria to problem rozwiązują w miare
> szybko. Jesli awaria jest nie z ich winy to tłumaczą w czym problem. Nie
> wiem skąd wziąłeś te wytłumaczenia?

O, widac cos sie zmienilo. Te wytlumaczenia sa autentyczne, sprzed roku, moze ponad
kiedy konflikt byl w kulminacji. W TPSA konsultant autentycznie powiedzial
mi po zbadaniu sprawy, ze nie przyjmie reklamacji i juz. Na moje pytania
jak to sie ma do obowiazujacego prawa odpowiedzial cisza. W Tormanie za to
nie widzieli problemu (lub nie chcieli sie do tego przyznac), ale w sumie
nie jestem zadnym wielkim klientem...

Teraz mam informacje, ze Torman oficjalnie zglosil awarie do TPSA
i badaja sprawe. Miejmy nadzieje, ze szybko rozwiaza problem.

--
Lt