Re: Ginace pakiety na styku tpsa-torman

Autor: Lt <newsowy_at_lt.org>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 12:59:14 MET

On 2005-12-09, Bartek <bartek@NetBSD.torun.org.pl> wrote:

> Sproboj zapytac swojego dostawcy internetu :))

Nie ma to jak szera, dobra rada przesmiewcza, acz z bledem ortograficznym :-P

Ktorego? Jak pewnie wiesz ani jedna ani druga strona nie nadaje sie do
jakiegokolwiek dialogu.

Jedna strona - nie, nie przyjmiemy reklamacji.
Druga - ale gdzie jest problem, u mnie wszystko dziala dobrze.

Ja sie chce tylko dowiedziec czy to awaria (do usuniecia) czy
znowu "sprawa polityczna".

--
Lt