Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: RNAcid <rnacid__at__discordia.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 19:01:20 MET

Użytkownik Bez przesady napisał:

> Łączę się za pomocą Starej Dobrej Nielimitowanej Neostrady.

I być może tu jest przysłowiowy pies pogrzebany - ztcw na Neo640 problem
nie występuje, na Neo2048 już niestety tak.

P.S. w tej chwili mój xbox ściąga trailer NFS:MW [około 40MB] trwa to
już 10minut a średni transfer w tym czasie mam 33,1 kB/s.

--
pzdr.RNAcid[GT:RNAcid PL]
[PGR3, Hexic, Kameo Demo, Bankshot Biliards Demo, Gauntlet Trial]