Re: [Neostrada] parszywa jakość połączenia do serwerów XboxLive

Autor: RNAcid <rnacid_at_discordia.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 12:30:31 MET

Użytkownik Bez przesady napisał:

> SONY ze swoją konsola ma inne podejście. Dziwne, ale im sie opłaca, a wielki
> M$ ma Polaków w dupie.

Nie usprawiedliwiam M$ a co do Sony to oni sprzedają w Polsce przede
wszystkim elektronikę użytkową ergo mają już ustanowiony support i
punkty serwisowe jakby co. To jest zasadnicza różnica, bo M$ musiałby
zainwestować w zbudownie sieci serwisowej a widocznie sprzedaż mają w
Polsce zbyt niską aby inwestycja się zwróciła.
Jak już wcześniej pisałem dla większości Polaków kupić konsolę równa się
wmontować jej chipa i używać kradzionego oprogramowania - mimo to Sony
nadal się opłaca sprzedawać swoje konsole bo te [czy to przerobione czy
nie] koniec końców padają.

> Jak pisałeś, podobne problemy występują na Neostradzie, chello, Asterze itp.
>
> Wnioski wyciągnij sam.

Jak pisałem problem _nie_ _występuje_ na Neo640 - ja nie wiem dlaczego a
ta informacja wydaje mi się kluczowa.
Na Chello występuje dlatego, że UPC przycina porty - znajomy miał
straszne problemy z podłączeniem sie do XBL, z Asterem sytuacja może być
analogiczna. Problem zupełnie nie pojawia się w Dialogu - czym różni się
ich ADSL od Neo?
Może ktoś będzie miał jakiś pomysł i nakieruje mnie na rozwiązanie?

--
pzdr                                      _/