Re: Kontakt do operatorów BIAMAN

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Sun 04 Dec 2005 - 01:00:21 MET

detox napisał(a):
> Witam,
> Może ktoś z grupowiczów posiada (i zechce się podzielić) jakimś kontaktem do
> administratorów sieci BIAMAN którzy są dostępni w weekend. Niestety telefony
> podane na stronie www.biaman.pl nie odpowiadają, a w firmie mnie powieszą
> jak net nie zacznie dzialac ;(

Michał, Michał.. :-)

Odpowiedź drogą elektroniczną, tj. adresy e-mail operator, abuse nie
odpowiadają? Z tego, co mi się wydaje, miałem okazję kontaktować się
telefonicznie z Panami z Biamanu właśnie w godzinach 18-20.
Adresy e-mail odpowiadają bardzo wcześnie rano i późno wieczorem.

Co się stało? :-)

Pozdrawiam,
Rafał