Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 20:56:08 MET

Neas napisał(a):

> Chello to jakby co innego, po pierwsze brak stałego IP (a w DSL4 jest 5
> stałych numerów), po drugie różne ograniczenia w dzieleniu łącza, po
> trzecie jakieś numery z routingiem czy priorytetowaniem ruchu (o czym
> można tutaj przeczytać). Zupełnie nieporównywalne.

Nie wiem, jak rozumieć 'różne ograniczenia w dzieleniu łącza' i czy nie
chodzi o to samo, co chciałem dodać, czyli, że legalnie poza lokal
wyprowadzić chello raczej nie mogę, a internetDSL owszem, a nawet
pobierać za to opłatę, od - dajmy na to - jednego sąsiada:-)

cite z chello.pl:
' Czy mogę podłączyć do chello kilka komputerów?
Tak, wystarczy, że wybierzesz chello plus (podłączenie do trzech
komputerów domowych) lub chello ultra (podłączanie do pięciu komputerów
domowych). '

..litości..:-)

Pozdrawiam,