Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 24 Nov 2005 - 12:09:20 MET

Marcin Kuczera napisał(a):

> to przenieś te łącze w miejsce gdzie się fizycznie nie da, do jakieś
> leśniczówki itd.
> Przyjdzie odmowa a Ty wypowiadasz umowe ze względu na brak możliwości
> przeniesienia łącza itd.
> Zero kary za zerwanie przed terminem ;-)

Nie czaruj:-)

za http://www.internetdsl.pl/pages/pytania.php:
7. Czy można przenieść usługę na inny nr w obrębie tego samego budynku?
Czy będzie to traktowane jak przeniesienie łącza?

Przeniesienie łącza na inny numer jest związane z rozwiązaniem umowy
zawartej dla określonego numeru linii abonenckiej i zawarciem nowej
umowy dla nowego numeru linii. Jeżeli nie występuje zmiana Abonenta
opłata pobierana jest zgodnie z Tabelą inne opłaty p.4 i wynosi 50 %
właściwej opłaty instalacyjnej. Kiedy następuje zmiana Abonenta
pobierana jest standardowa opłata instalacyjna wynikająca z cennika.

Za przeniesienie też płaci się pieniądze i chyba nawet równowartość za
rozwiązanie umowy.

Pozdr,