Re: Google - co sie dzieje ?

Autor: Kudlacz <pozeracz_at_spamu.invalid>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 20:31:16 MET

Zegar atomowy wskazał: 2005-11-21 18:58:41, gdy Adam napisał(a):

> Czy chodzi wam jakikolwiek z serwisow googla ? Bo u mnie zaden, a
> probowalem sie laczyc juz z kilku roznych sieci.

Ja dzis spotkalem sie z jakims 'Browser Hijack' co objawialo sie tym, ze
nie dzialalo google.pl (nie wiem czy .com, nie mialem czasu). Wejscie po IP
juz przechodzilo ... oczywiscie inne strony po nazwie chodzily (wp, onet,
interia itp.). Niestety bylem naprawiac inna rzecz i z braku czasu nie
wgryzalem sie co to za paskudztwo ...

Pozdrawiam.

--
Kudlacz