Re: Darmowy system zarzadzania userami

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 19:57:37 MET

crazy bejbi zapodał(-a):
> "serwer musi mieć włączoną opcję register_globals, włącz ją w php.ini lub poproś o to swojego administratora;"
> pisząc nowy soft od zera zrobiłeś niewybaczalny błąd !!.
> nie wolno pisać softu, który wymaga register_globals ON

Rzecz mocno dyskusyjna... Ja oczywiście standardowo ustawiam brak dostępu
do zmiennych globalnych (w werskacjach od 4.2.0 jest to z automatu deklarowane
w konfiguracji), jednak wszystko zależy od programisty... Jak skrypty będą
spierdzielone, to wiadomo - można podać parę dodatkowych informacji metodą GET
i problemy gotowe...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,