Re: blueconnect czy iplus?

Autor: Krystek <krystek-news_at_pl.space.mailbox>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 21:50:14 MET

Konrad napisał:
> Nazwy sieci zaszyte są w firmware telefonu.
> A telefon rozpoznaje sieć po jej kodzie np 260-03 Idea
> W starych telefonach zmiast nazwy sieci wyświetla się właśnie jej kod.

Oczywiscie o numerach operatorów słyszałem, ale zawsze wydawało mi się,
że informacje o nazwie telefon pobiera z sieci. Jeśli np. ORANGE
zmieniłby nazwę sieci z IDEA na ORANGE i przypisał ją do kodu 260-03 to
telefon zaktualizowałby ten wpis z nazwą sieci i zmienił IDEA na ORANGE
  (np. na wspomnianej przeze mnie liście wyszukiwania dostępnych sieci
czy na wyświetlaczu).

K.