Re: Onet

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 13 Nov 2005 - 21:00:34 MET

Zbino wrote:

> Trafia się ale z sieci tepsy. Od peeringów jest ok.
> Zbych

Jeżeli dla danego serwisu otrzymujesz specyficzny komunikat (zakładając
że nie wychodzisz przez proxy/transparent proxy), znaczy to tylko tyle,
że połączenie z nim zostało nawiązane, a komunikat jest dość mylący,
sugerujący problemy z łączami.

Żródło jego jest *raczej* nieistotne. Pisze raczej, zawsze można
przyblokowywać obsługę stron od jakiegoś peer'a, ale musiałoby za tym
iść bardzo specyficzne uzasadnienie.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/