Problem z działaniem internetu, przechodzą tylko pakiety poniżej 60 bajtow

Autor: maciek_kr <none_at_none.com>
Data: Mon 07 Nov 2005 - 10:30:10 MET

Witam.

Od piątku 4.11.2005 mam następujący problem.
Jedyne co mogę to pingnąć dowolnego hosta, ale już np ping onet.pl -l 60 ,
czyli wysłanie 60 bajtów nie daje odpowiedzi,
wygląda tak że wszystkie pakiety które mają długość danych powyżej 58 bajtów
są gdzieś ucinane,
dzieje się tak do dzisiaj, (choć wczoraj jakąs godzinę działało)

Mam router PLANET ADE-4000, i raczej on działa dobrze, sprawdzane na innej
lini ( w innej miejscowości )

pzdr
Slawek