Re: blueconnect czy iplus?

Autor: Patryk [JoKeMaN ;-]]] <patryk_at_invalid.alte.pl>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 13:40:06 MET

Witaj,
> Dołączam się do pytania, może testował to ktoś w lokalizacji
> Warszawa/Ursynów? Ciekaw jestem, czy da się już na tym uzyskać
> w tych okolicach łączność pozwalającą na sensowną pracę zdalną,
> czyli do 100 ms, no może 200 od biedy.

iPlus po EDGE - W-wa/Centrum (sorry za narzedzie, ale lepszego na ustrojstwie z
ktorym ten dostep wykorzystuje chwilowo nie ma ;)):

http://img50.imageshack.us/img50/4314/screenshot0079zk.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/3479/screenshot0087qh.jpg

Jak juz ktos napisal - po UMTSie bedzie lepiej. Na Natolinie ze dwa miesiace
temu jakiegos tam BTSa z 3G lapalo..

--
:: pozdrawiam, patryk [at] alte.pl : dzis adresu w sygnaturce nie bedzie ::
Kronopio.