Re: blueconnect czy iplus?

Autor: ciorny <ciorny_at_ice-l.eu.org>
Data: Sat 05 Nov 2005 - 12:18:06 MET

Neas napisał(a):

> Dołączam się do pytania, może testował to ktoś w lokalizacji
> Warszawa/Ursynów? Ciekaw jestem, czy da się już na tym uzyskać
> w tych okolicach łączność pozwalającą na sensowną pracę zdalną,
> czyli do 100 ms, no może 200 od biedy.

Korzystam z UTMS w Idei (karta Merlin U530). Praca zdalna poprzez ssh
lub telnet wymaga troszke cierpliwosci ale da sie pracowac. Najlepsze
pingi jakie udalo mi sie osiagnac to 170ms. Maksymalny transfer to 44
kB/s (10MB plik - sredni transfer wyniosl 43.8kB/s)), sredni jest na
poziomie 16-18kB/s. Zasieg poprawia sie caly czas, chociaz na poaczatku
byla tragedia. Denrwujaca sprawa to czasami czeste zrywanie sesji. Poza
tym jest lacze radiowe wiec nie sesnu stawiac duzych oczekiwan. Ogolnie
jestem z tego zadowolony.

pozdro