Re: Padła Netia w Poznaniu, Górczyn.

Autor: Parys <devnull77_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2005 - 23:19:34 MET

  dragonite napisał(a):

> Coś trudno mi uwierzyć, że GTS oferuje łącza o parametrach BiznesNet24 Netii w
> tych samych cenach. Ceny Netii: http://www.netia.pl/?o=b&dz=110&/. Ale może
> coś się zmienia w GTS, bo z tego co pamiętam to ceny w GTS do niskich nie
> należały

Sprawe rozwiązano na szczęście zaraz po wekendzie rano, ale dopiero po
telefonie i z mojej strony dość szorstkiej rozmowie (gdy nieco wcześniej
rano dzwonili koledzy niewiele to dało). Niepotrzebne były obiecanki w
sobote w południe, ze jeszcze dziś będzie działało.
Ale pozatym ogolnie jestem (i chyba nie tyko ja) zadowolony.

Parys