Re: blokada z tpnet do Allegro

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Oct 2005 - 18:34:26 MET DST

Użytkownik Olek napisał:

> Internet DSL, ten z którego piszę.
> Żadnych kombinacji, zwykły ethernet do Speedstream 5100.

No i się naprawiło, samo!
Dziś u mnie 2x pad zaliczyła EneriaPro, na 26 i 5 minut.
Teraz już wiem, to pewnie była wina modemu który się zresetował po
wyłączeniu zasilania. Komputerek ze squidem ma upsa więc hula cały czas
tak samo. Nie wiem jak ten modem kaleczył pakiety tak wybiórczo ale
przynajmniej już po problemie.

--
Olek