Re: Polski Rejestr Internetowy - próba wyłudzenia

Autor: Robert 'robal' Świderski <robal77.beztego_at_beztego.op.pl>
Data: Thu 27 Oct 2005 - 13:16:31 MET DST

Użytkownik Tomasz Nowak <tnowak@nospam.netventure.pl>
w njusie djqb0g$2o6$1@nemesis.news.tpi.pl, napisał:

> Piszę o tym tutaj, ponieważ akcja może dotknąć sporą
> część użytkowników polskiego Internetu. W skrzynce Waszej,
> bądź Waszego klienta, znaleźć się może elegancka szara
> koperta nadana w Czechach, wyglądająca tak:
>
> http://verso.netventure.pl/usenet/dad-ppi1.jpg
>
> W środku będzie koperta zwrotna zaadresowana do Niemiec
> oraz formularz do wypełnienia:
>
> http://verso.netventure.pl/usenet/dad-ppi2.jpg
>
> Nieopatrzne podpisanie tego formularza bez uważnego
> przeczytania tekstu wydrukowanego małym druczkiem
> na dole strony (zaznaczyłem na pomarańczowo)
> oznacza ZOBOWIĄZANIE SIĘ do zapłacenia:

> [...]

Przyłączam się do ostrzeżenia. Sam to właśnie przed chwilą otrzymałem.
Najciekawsze jest to, że taki rejestr w Polsce nie istnieje na chwilę
obecną. W Niemczech też jest o tym głośno i też zdarzają się ostrzeżenia.
Wpisałem w gugla nazwę owej firmy (Deuschte Adresscośtam) bądź "Deutches
Internet Register" i jakieś "warnungi" mi wyskoczyły. Niestety nie znam
narzecza sąsiadów zza Odry, więc więcej szczegółów nie podam.

I mam nadzieję, że samo odebranie owego druczku nie skutkuje w przyszłości?
W sumie miałem machnąć to do kosza, ale zostawię. Ku pamięci.

--
pozdrawiam
robal