Re: blokada z tpnet do Allegro

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 22:30:54 MET DST

Użytkownik Bartloo napisał:

> Albo jest to problem np. pad bramki pomiedzy TPSA i GTS, bo tam stoja
> serwery allegro.
> Na neo chodzi bez problemow.

Hmm, no nie wiem co się dzieje. Wycięcie to to nie jest bo raz na kilka
minut udaje się wyświetlić stronę główną, czasem "Dokument nie zawierza
żadnych danych". Różne przeglądarki, to samo pod Windows i Linuksem.

W links na ruterze strona działa także muszę głębiej pokopać czy to u
mnie czy to gdzieś dalej.
Przepraszam za zamieszanie, niewyraźnie to wygląda i niewykluczone, że
może squid jest winien ale nic nie zmieniałem, dziś zrobiłem od nowa
cache dir.

--
Olek