Re: 10 Mb/s w TP

Autor: Parcel <parcel_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Oct 2005 - 09:43:41 MET DST

> z lojalka instalka 3k pln (netto), zerwanie lojalki = zaplacenie jedynie
> pelnej instalacji (10k pln netto)

Proponuje dokladnie przeczytac umowe.

Zarwanie umowy to m.in.:
1. proporcjonalne do czasu trwania umowy zwrocenie pelnych kosztow
inwestycji (u mnie przy m.in. ulazeniu 300m swiatlowodu TPSA oszacowala ten
koszt na ok 35000zl - jak zaprotestowalem, ze te koszta sa oderwane od
rzeczywistosci - odparto, ze takie sa ich realne koszty)
2. zwrocenie przyznanego upustu * ilosc miesiecy przez jaki "korzystales" z
upustu (np. miales upust 3.500zl rozwazujesz umowe po 20 miesiacach, wowczas
placisz kare = 3.500zl*20=70.000zl) - paradoks - im dluzej dajesz TPSA
zarabiac - tym wieksza placisz za to kare !! :(

Niestety nie mam wyboru - w mojej miejscowosci jest tylko TPSA, ktora
skrzetnie to wykorzystuje :(

JM