Re: problem z AKAMAI

Autor: l_uka <glukasNOSPAM_at_poczta.fm>
Data: Mon 24 Oct 2005 - 16:07:34 MET DST

SoR napisał(a):
> Nie wiem co to moze dokladnie byc, ale jak lacze sie bez proxy
> (transparentny na squidzie) to wszystko jest ok :/ Moze akamai cos
> zaczelo blokowac, nie mam pomyslu co to moze byc.

jakiego DNS uzywa serwer, a jakiego klienci?

hint: jesli serwer odpytuje root-serwery, a klienci maja DNSy tpsy
ustawione, to masz odpowiedz... przestaw serwer na korzystanie z
serwerow TPsianych. U mnie pomoglo, poza tym, odpytywanie glownych DNSow
jest odczuwalnie wolniejsze.

--
Łukasz Grąbczewski
www.legionowo.eu.org