t. <engineerWYTNIJTO@vp.pl> napisał(a):
> > Witam.
> >
> > W sobote rano padło łącze DSL (BiznesNet24). Zzadzwoniłem po kilku
> > godzinach i usłyszałem, ze po wymianie softu w centrali sa jakies
> > problemy ale zostana usunięte do wieczora, i jutro napewno będzie dostęp
> > do Internetu.
> > Dzis mija kolejny dzień i nic, dla odmiany gdy zadzwoniłem pani przyjeła
> > zgłoszenie, wzieła kontakt i obiecała ze sie ktos odezwie... i znow
> > złowroga cisza.
> >
> > Czy ktoś jeszcze ma problemy z dostępem? czy jest to jakas tania bajka
> > tylko dla mnie?
> > A może koparka na ul. Głogowskiej wykopała jakiś drut za dużo :P
> >
> > Parys
>
> proponuje zmienic dostawce,
> prosze o kontakt na prv
>
> pozdr
> T.
>
Awarie się przytrafiają nawet najlepszym. I z powodu jednej awarii namawiasz
do zmiany ISP ?? Może napisał byś jaką sieć reprezentujesz ?
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Mon Oct 24 11:10:12 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Oct 2005 - 11:40:03 MET DST