Re: Wolna neostrada 512 (złe trasowanie pakietów?).

Autor: Milosz Kaczorowski <_at_no>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 20:12:49 MET DST

Gen12 wrote:

> Pamiętaj, że routery mają ważniejsze zadania niż odpowiadanie na Twoje
> pingi.
Ale chyba, odpowiedz na pingi w jakimś stopniu odwzorowywuje jego stan.
Tpsa i tak zrobiła wielką łaske, że umożliwiła kożystanie z usługi
neostrada w mojej miejscowosci.
Myśle, że pakiety lecą przez router, który jest przeciążony i to
powoduje owy stan rzeczy.

> Pamiętaj, że neostrada to usługa świadczona w parametrze do, więc to co
> osiągasz mieści się w specyfikacji tego typu łącza klienckiego.
Prawda, ale *do* nie wyklucza, że bedzie działało tak jak powinno.
Jeszcze nigdy nie udało mi się osiągnąc nawet 80% mozliwosci łącza.

--
Miłosz Kaczorowski :: http://freebsd.lublin.pl/~jazgot
JID jazgot@jabber.atman.pl :: gg 1121743