problem z AKAMAI

Autor: SoR <dannet_at_delete.poczta.fm>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 15:40:16 MET DST

Witam,
dzisiaj zauwazylem, ze nie laduja mi sie strony takie jak aol.com,
nytimes.com czy yahoo.com, a dokladniej to grafika. Sniffujac tcpdumpem
doszedlem, ze dosc spora czesc tych stron jest ladowana z serwra akamai
(chyba w ICM). Sprawa jest o tyle ciekawa, ze problem wystepuje jezeli
lacze sie uzywajac proxy w mojej sieci, natomiast laczac sie
bezposrednio problem nie wystepuje.
Moze ktos z Was spotkal sie z takim problemem i znalazl rozwiazanie?

Pozdrawiam
Daniel