Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: tm <msft_at_interia.pl>
Data: Sun 23 Oct 2005 - 13:37:19 MET DST
Message-ID: <veb455lfx4u2$.dlg@k2sKRepCf34aS3.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On Fri, 07 Oct 2005 08:34:13 +0200, Bartosz B wrote:

> Lepiej sobie przypomnij jak było w TP zanim
> zaczęły wykonywać serwisy firmy wykonawcze...
> Wtedy to było daleko do ideału z reklamy....

Wtedy było tak, że mogłem zadzwonić prosto na centralę telefoniczną i
poprawili, co trzeba. Teraz muszę zgłaszać przez 0-800..., czekać ileś
dni na to, co zrobiliby mi wtedy "od ręki".

A co do samych monterów - jak mogą mieć dobre rozeznanie w sprawie,
skoro ich jedyny kontakt z TPSA to Internet, przez który dostają jakieś
lakoniczne informacje na temat danego przypadku.
Do mnie też przyszedł - sądziłem, że po 3 telefonach na 0-800... pan ten
będzie posiadał pełną wiedzę, a on się dopiero pyta o co chodzi.
Przejechał 30 km po czym okazało się, że wystarczyło zrobić coś zdalnie
i właściwie jego obecność była niepotrzebna. Dodał, że obsługuje 3
powiaty. Nie mam absolutnie do niego pretensji, ale do sposobu działania
tej wielkiej, bałaganiarskiej firmy.

-- 
Tom
Received on Sun Oct 23 13:40:14 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Oct 2005 - 14:40:01 MET DST