On Fri, 07 Oct 2005 08:34:13 +0200, Bartosz B wrote:
> Lepiej sobie przypomnij jak było w TP zanim
> zaczęły wykonywać serwisy firmy wykonawcze...
> Wtedy to było daleko do ideału z reklamy....
Wtedy było tak, że mogłem zadzwonić prosto na centralę telefoniczną i
poprawili, co trzeba. Teraz muszę zgłaszać przez 0-800..., czekać ileś
dni na to, co zrobiliby mi wtedy "od ręki".
A co do samych monterów - jak mogą mieć dobre rozeznanie w sprawie,
skoro ich jedyny kontakt z TPSA to Internet, przez który dostają jakieś
lakoniczne informacje na temat danego przypadku.
Do mnie też przyszedł - sądziłem, że po 3 telefonach na 0-800... pan ten
będzie posiadał pełną wiedzę, a on się dopiero pyta o co chodzi.
Przejechał 30 km po czym okazało się, że wystarczyło zrobić coś zdalnie
i właściwie jego obecność była niepotrzebna. Dodał, że obsługuje 3
powiaty. Nie mam absolutnie do niego pretensji, ale do sposobu działania
tej wielkiej, bałaganiarskiej firmy.
-- TomReceived on Sun Oct 23 13:40:14 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 23 Oct 2005 - 14:40:01 MET DST