Re: Dziwna sprawa w Telia-Frankfurt.

Autor: Lukasz \ <nestor1488_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 21:38:22 MET DST

Artur Bartnicki wrote:

> Jak dziś rano wchodziłem do pracy, to przed drzwiami POP Telii stało
> takich czterech facetów ze skrzynkami na narzędzia. A oczka mieli
> takie chitre. To na pewno oni zepsuli.

Jak mniemam dzien w pracy uplynal dobrze, a w domu tez wszystko w porzadku.

Here, have a cookie.

Jedna z zasad netykiety jest to iz jesli nie ma sie nic konstruktywnego
do dodania w dyskusji to sie nie zabiera glosu. Co bym panu i panu
podobnym piszcom szczerze zalecal.

W ekstremalnych przypadkach odlaczenie klawiatury bardzo pomaga w walce
z nalogiem przedluzania e-czesci ciala w postaci zacytowanego postu.

Z gory dziekuje za zrozumienie, o ile mozna na to liczyc.

--
Nestor