Dziwna sprawa w Telia-Frankfurt.

Autor: Lukasz \ <nestor1488_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 21:11:40 MET DST

Dziendobry,

Temat ten nawiazuje do wczesniejszego watku 'problemy z laczem(dlugie)'.

Po pierwsze trace ze zwyklej neostrady 640 :

http://www.ninja-cartel.info/teliaffm.htm

Po drugie pytania.

1. Czy skok na linku waw-ffm o 20ms+ to akceptowalna rzecz?
2. Czy wczesniejszy skok z tpnet.pl na telia.net jest rowniez normalny?
3. Co sie dzieje na dwoch ostatnich hopach?

Pytanie zadaje dlatego iz nie mam zadnych dojsc do grup diagnostycznych
ani innych in-know zrodel zeby sie dowiedziec co telia tam majstruje i
kiedy to naprawia. U mnie objawia sie to tym ze praktycznie nie moge
korzystac z uslugi ktora znajduje sie za tymi routerami pod adresem :
80.239.149.76

Jesli ktos posiada informacje na temat tego co telia psuje w swojej
sieci i czemu od tygodnia to wogole nie dziala i nie jest naprawiane to
bylbym bardzo dzwieczny.

Tutaj jeszcze jedna uwaga - w nocy jakos to sie normuje, czyzby
przeciazone polaczenie albo za kiepski router?

Pozdrawiam

--
Nestor