Re: Pro Futuro w Katowicach - jak sobie obecnie radzą?

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 09:27:14 MET DST

  dragonite napisał(a):

> Np. Futuro nie ma w krakowskim IX-ie, brak połączenia z Cyfronetem, brak
> bezpośredniego połączenia z NetArt, moge jeszcze sporo wymienić

Krakowski IX nie jest duzym i waznym wezlem o ktorym wszyscy marza ...
Jak Futuro nie ma polaczenia z Cyfronetem ? ja jakos je widze ...
i netart do/z futuro pieknie leci Cyfronetem

tak mi sie cos wydaje ze jesli o lokalne peeringi chodzi to Futuro jest chyba bardziej
elastyczne niz Netia

--
Mateusz