Re: cos sie dzialo w atmanie ?

Autor: Olszewski Konrad [Etop] <konrad.olszewski_at_etop.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 15:46:01 MET DST

Nie wyrażam zgody na umieszczanie ani części, ani całości mojej strony |
| *gdziekolwiek* bez mojej wiedzy i błogosławieństwa. Jeśli dorwę denata, |
| który użyje którejkolwiek z prac bez zgody autora do czegokolwiek poza |
| prywatnym użytkiem, urwę mu łeb, zabiję siostrę i zgwałcę psa. Podobnie |
| potraktowana zostanie każda istota, która wyśle spam na którykolwiek |
| z moich adresów. Poza tym zapewne straci konto, a jego dzieci umrą |
> [...]
| z moich adresów. Poza tym zapewne straci konto, a jego dzieci umrą |
| na parchawicę, bikoz tryink to spam me beink very, very careless.
Użytkownik "kya" <kya@mail.here.invalid> napisał w wiadomości

Niestety nie mam psa, a chetnie bym to sfilmowal :)))

CSL