Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Radosław HORODNICZY <xman_(no-spam_remove_it)__at_cxt.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 11:55:41 MET DST
Message-ID: <dhtjj6$fm6$1@atlantis.news.tpi.pl>

>> Puk Puk. Otwieram drzwi i widzę człowieka, który zanim jeszcze się
>> przywitał,
>> oznajmił:
>> - ja panu nic nie pomogę. Ja nie wiem, po co tu przyszedłem.
>> - słucham?
>> - no nie wiem, po co mnie tu przysłali. Ja panu transferu nie poprawię.
>> - No to może nie potrzebnie się Pan fatygował?
>> - Nie, kazali, to muszę mieć papier podpisany, że byłem i zmierzyłem.
>>
>> Kurcze, to się nazywa profesjonalizm. Net jak nie działał, tak nie działa
>> nadal.
>>
>>
>
> poprosić delikwenta o nazwisko i zgłosić jego zachowanie/stanowisko w tej
> sprawie. Następnym razem wizyta inaczej będzie wyglądała.

Pozwol ze sie wtrace, powiedz mi gdzie np takie cos ma zglosic
i co mu to da ?
Tym bardziej ze jak mniemam chodzi o Neostrade...
Received on Tue Oct 4 12:00:27 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Oct 2005 - 12:40:01 MET DST