TP. S.A. - reklamacja

Autor: CLHX <clhx_at_op.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 09:31:35 MET DST
Message-ID: <54d1.0000004c.43422fd6@newsgate.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Od kilku dni mam problemy z transferem. Dzwonię na numer 0 801 102 102 i
zgłaszam reklamację. Po kilku dniach przysyłają złotą rączkę. Oto jak wyglądała
wizyta:

Puk Puk. Otwieram drzwi i widzę człowieka, który zanim jeszcze się przywitał,
oznajmił:
- ja panu nic nie pomogę. Ja nie wiem, po co tu przyszedłem.
- słucham?
- no nie wiem, po co mnie tu przysłali. Ja panu transferu nie poprawię.
- No to może nie potrzebnie się Pan fatygował?
- Nie, kazali, to muszę mieć papier podpisany, że byłem i zmierzyłem.

Kurcze, to się nazywa profesjonalizm. Net jak nie działał, tak nie działa nadal.

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Tue Oct 4 09:35:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Oct 2005 - 09:40:02 MET DST