Re: Problem z laczem (dlugie)

Autor: koris <koris_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Oct 2005 - 22:55:53 MET DST

> Zastanawiajace ponadto jest to, ze moge grac bez jakichkolwiek problemow na
> serwerach francuskich, a nie na niemieckich... Mam wrazenie, ze gdzies lacze
> Telia-Polpak jest mocno przypchane/zepsute/whatever.
> A.

Wnioski bardzo sluszne. Niestety, polityka &TP (za sprawa
przedstawicieli zarzadu przybylych do Polski z misja) jest taka, ze
wyjscie na swiat z TPNET ma prowadzic przez "jedyna sluszna droge" w
postaci przylaczy do EBN (&FT). Istniejace wyjscia na swiat przez Telie
sa w godzinach szczytu mocno zapchane, wiec nie ma co sie dziwic lagom i
duzym opoznieniom. Moze cos sie kiedys zmieni, ale nie liczylbym na to
:). Kazdy zdrowo myslacy operator nie uzaleznia sie od jednego wiekszego
providera. lecz takie myslenie nie obowiazuje u "niektorych" wiodacych
operatorow na naszym rynku. W jaki sposob to sie czasami odbija na
jakosci uslug, ten watek najlepiej o tym swiadczy.

Z partyjnym pozdrowieniem dla szanownej grupy
b.