Re: spadek wydajności p2p w sieci futuro?

Autor: Wojtasss <wojtasss.preczzespamem_at_konto.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 15:01:35 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <venglin@lagoon.freebsd.lublin.pl> napisał
w wiadomości news:dgtr6o$lka$1@node1.news.atman.pl...
<repcio@repcio.net.anty-harvest-adres-usun-to> wrote:

> A ProFuturo zbyt rewelacyjnych wynikow finansowych tez nie ma...
>
> http://www.futuro.pl/informacje_finansowe.php
>
> Ciagle straty...

Po czym wnioskujesz?

i tak np:
"....EBITDA - tzw. wynik z działalności podstawowej. Określa procentowo lub
kwotowo, jaka część przychodów (czyli wszystkich wpływów firmy ze sprzedaży
towarów, produktów i usług) pozostaje w firmie po odjęciu kosztów
operacyjnych. Im wyższa procentowo EBITDA, tym lepiej. Dla inwestorów EBITDA
jest *prawdziwszym" wskaźnikiem do porównywania niż np. zysk netto, bowiem
koncentruje się na podstawowej działalności firmy, a pomija zdarzenia
nadzwyczajne, koszty finansowe oraz niektóre koszty niepowodujące
faktycznego odpływu gotówki (np. amortyzacja)...." (źródło:
http://serwisy.gazeta.pl/onas/1,30315,2559917.html )

Nie jest więc tak źle... poza tym rachunek zysków (strat) może wskazywać, że
firma ma jakieś zobowiązania wynikające np z kredytów, umów dzierżawy, umów
dotyczących sprzętu głównej technologii itp. No a poza tym trzeba jeszcze
spojrzeć na wyniki uwzględniając skalę czasową - jak z roku na rok się one
zmieniają. Mimo wszystko widzę tendencję wzrostową w połaczeniu z
"wychodzeniem na swoje", jeśli wiesz co mam na myśli :)

Pozdr.
Wojtek