Re: Hosting - gdzie?

Autor: Kamila Lembrych <k.lembrych_at_adweb.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 12:12:26 MET DST

Buddy Rich napisał(a):
> Wiem że to ntg ale nie mam pojęcia gdzie to pytanie zadać. Szukam dobrego
> dostawcy usług hostingowych (utrzymywanie domeny, kont mailowych, ew www).
> Co polecacie? Chodzi mi o wygodny panel zarządzania kontami itd....

Serdecznie polecam usługi naszej firmy. Naszą ofertę może Pan znaleźć na
  stronie http://2be.pl.

W razie jakichkolwiek zapytań lub wątpliwości może się Pan skontaktować
z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: (12) 427-12-55 lub
  mailowo, wysyłając list na adres 2be@2be.pl. Może Pan również zawsze
korzystając z czatu porozmawiać z naszym konsultantem na żywo.

Mogę Pana zapewnić, że otrzyma Pan od nas pełną i rzetelną informację.
Zapraszam do współpracy :-)

Pozdrawiam
Kamila Lembrych
Dział Marketingu - Grupa Adweb