Re: chello 1Mbps

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 15:05:10 MET DST

Kajetan Staszkiewicz pisze:

> No jasne! Aż miło popatrzeć, jak pakiety na uczelnię przez Telię idą...

Aha, czyli nie korzystałeś. Fakt, ze do niektórych hostów ruch idzie
przez routery Telii, ale co z tego, gdy pingi i tak kształtują się na
poziomie 10-30 ms? Wątpię, żeby ping 10 ms był możliwy do uzyskania
gdyby pakiety fizycznie szły via zagranica. Ale OK, dostep do serwerów
uczelnianych niekoniecznie jest idealny, tez bym wolał gdyby mieli
śliczne peeringi (chociaż ze znakomitą większością da się uzyskać
maksymalne transfery). Natomiast routing do całej reszty jest naprawdę
dobry, z TPNET-u sa bardzo równe pingi, szczególnie pozytywnie wypada
zagranica -- bez problemu uzyskuje się 30 ms do, np. holandii, czy ze 40
do portugalii, nieraz też widziałem ~120 ms z zachodniego wybrzeza USA.
No i niezawodność -- 2 miesiące temu zaczałem monitorować moje
łącza i internetdsl osiąga dostępność na poziomie zdecydowanie powyżej
99.5% w skali miesiąca.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl