Re: TKTelekom - Wasze opinie

Autor: Radek B <radekb_at_fr.inv.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 20:17:49 MET DST

Jan Magnuszewski pisze:

>Może u Ciebie działa u mnie była tragedia.

U mnie _jest_ tragedia. Łącze przerywa. 2-3 razy na godzinę są przerwy
kilkunastosekundowe. W Poniedziałek nie działało 8 - 15. 2 czy 3 razy
była już zgłaszana reklamacja i jest bez zmian. Po prostu tragedia.
Niestety nie mam innego wyboru (poza satelitą:), &FTP zgłasza b.m.t.

--
mailto:radekb@fr.inv.pl
! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !