W artykule <dgbb14$vin$1@atena.e-wro.net> Tomasz Paszkowski napisał(a):
> W artykule <dgb8ml$8hh$1@inews.gazeta.pl> dragonite napisał(a):
>
>> Dalej TKTelekom pracuje do 16 ? czy już się to zmieniło. BO przedtem jak ktoś
>> miał awarie po 16 to nie było gdzie tego zgłosić :)
>
> można bezpośrednio do adminów. Ja w każdym razie nie narzekam. Wszystkie
> problemy mam załatwiane od ręki. Dodatkowo w wielu sprawach można się szybko
> i bezproblemowo porozumieć (czego brakuje innym opom).
>
Hm... odpowiedź admina z Warszawy/Centrali odnośnie community jakie można użyć w TKTelkom
trwająca 2 czy 3 tygodnie (jeszcze w zeszłym roku).
Automatyczne "wykrywanie" awarii z min. godzinnym opóźnieniem w godzinach 7-15, główną
zaletą jest niska cena (ale pozostali operatorzy ich już doganiają) oraz często
dojście własnym światłem/miedzią.
-- Szanuj admina swego, możesz mieć gorszego..... (c) 2000 Przemysław Gubernat +-=-=- Przemysław Gubernat <repcio@repcio.net> -=-=-=-=-=-=-+ | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna | | System Administrator @ Repcio.NET | | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! | +-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+Received on Thu Sep 15 11:20:24 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 15 Sep 2005 - 11:40:04 MET DST