Re: TKTelekom - Wasze opinie

Autor: t72 <t725_at_gazeta.pl>
Data: Thu 15 Sep 2005 - 09:13:10 MET DST

> Ehtam bsdura. Ja mam i od ponad roku nie pamiętam awarii. Moim zdaniem
> bardzo dobry operator.
a ja mialem przez ponad 2 lata kilkanascie Mb i wlasnie przechodzimy na
innego operatora.
- BOK w zasadzie nie istnieje, wszyscy odsylaja do pana dyrektora (choc moze
to tylko w moim oddziale),
 - przy duzych przepustowosciach >20 nie maja konkurencyjnych cen, inni maja
lepsze
+ z administratorami jest dobry kontakt ale z tymi od szkieletu bo z naszym
lokalnym to dramat,
staraj sie zeby podlaczyli Cie do routera w Wawie wtedy ominiesz lokalne
problemy z routerem, ostatnie 6-8 miesiecy bez wiekszych awarii, ale
wczesniej sporo sie dzialo, co znajdziesz w archiwum grupy
- wazna rzecz: domyslnie okres wypowiedzenia trwa 3 miesiace....warto z tym
powalczyc przed podpisaniem umowy, ogolnie co wywalczysz przezd podpisaniem
to Twoje bo potem to kapa...;)

wybor nalezy do Ciebie

pozdrawiam
popo