firma atbig

Autor: KvS <adres_at_jest.w.reply.to>
Data: Tue 13 Sep 2005 - 12:08:10 MET DST

Witam,

Czy ktoś miał jakieś problemy z przeniesieniem domeny od atbig do innego
rejestratora ?
Ja właśnie chcę to wykonać ale jakieś dziwne problemy wystąpiły nagle, otóż
zacznę od tego że domena ma status registrar-lock, więc poprosiłem aby mi ją
odblokowali.
Dostałem odpowiedź że nie jest zablokowana (a w rzeczywistości jest), na
drugi dzień otrzymałem takiego oto maila:

Szanowny Panie,

Wczoraj otrzymal Pan informacje dotyczaca statusu domeny I odblokowania
funkcji" registrar Lock". Zgodnie z tym co wczoraj napisalem domena nie
ma wlaczonej tej funkcji ale faktycznie ma status LOCK.
W dniu wczorajszym poprosilismy o wyjasnienia operatora I ku naszemu
zdzniwieniu poproszono nas o kontakt z dzialem "prawno naduzyciowym"
W zwiazku z czym chcialem poinformowac Pana o zaistanialej sytuacji.
O dalszym postepie bedziemy Pana informaowc.

czyżby Atbig coś kombinował żeby uniemożliwić mi jej transfer ? O co może im
chodzić ? Jak niektórzy wiedzą Atbig ma "coś" wspólnego ze słynnym
vipnecikiem więc zaczynam się niepokoić...

--
Pzdr.
KvS