odkupienie domeny od www.name.net

Autor: gefek <the_wizard_at_spamunieprzyjmuje.wp.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 11:21:16 MET DST

Witam,
Jako że kilka wątków wyżej pojawił się temat handlu domenami, pisze tutaj
(nie wiem dokładnie czy to jest właściwa grupa, jeśli nie to proszę o
informacje jaka jest właściwa).
Kiedyś (jak jeszcze firma istniała), wykupiona była domena w firmie
Internet Solutions z Warszawy. Niestety firma nie nadaje się do współpracy
i jak się kończył termin ważności, z firmą nie było żadnego kontaktu.
Takim sposobem domena została stracona.
Ostatnio okazało się, że po okresie "ochronnym", domena została wykupiona
przez firmę www.name.net i wystawiona na sprzedaż (domena .com za 90$).
Nie wiem czy firma IS przekazała informację o tej domenie firmie name.net,
ale domena została wykupiona w pierwszym dniu, w którym była możliwość jej
wykupienia...
Teraz moje pytanie: czy ktoś odkupywał domene od tej firmy? Czy przy
odkupieniu płaci się "tylko" te 90$, czy jakieś inne opłaty? Czy można jej
zaufać, że po zapłaceniu tych 90$ domenę się odzyska i czy można
przetransferować ją od razu do jakiejś polskiej firmy?
Jeśli ktoś ma jakiekolwiek doświadczenia z firmą name.net to proszę o
informację.

--
Pozdrawiam,
 Grzesiek