Re: TKTelekom - Wasze opinie

Autor: Verox <antispam_verox_at_bijspamera.veroxsystems.com>
Data: Sun 11 Sep 2005 - 22:56:25 MET DST

On Sun, 11 Sep 2005 20:02:42 +0000 (UTC), Przemyslaw 'Repcio' Gubernat napisał:

> Jak masz własne światło to TKTelekom bije pozostałych pewnym "featem"
> którego u pozostałych operatorów nie uświadczysz.

No właśnie do TPNET podobnie, gdybym chciał sie wpiąć do TPNET po ATM to mam
do wybudowania 150m szkła w tym samym budynku i zakup karty OC3 - czyli
inwestycja niewielka, a chodzą słuchy że &tp już sprzedaje przy 20 mbit po 300
pln/mbit.

Co mi nie pasuje w TKT:

- boje sie wszystkich kolejowych ,,cyrków'' - strajki etc.
- umowa na czas określony _nie krótszy_ niż 12 mies

Ktoś napisał że BOK mają kiepski.. Ale do Polpaka do Boku musiałem dzwonić ze
2 razy na 3 lata.

--
begin 755 signature.exe
[verox <at> a4 <dot> pl]                                    vy 73! de SP9UOB