Re: TPSA zaczyna filtrować ruch z Polski via Świat..??

Autor: glappo <glappo_at_ANTY.banita.SPAM.pl.IK>
Data: Fri 09 Sep 2005 - 18:51:50 MET DST

Marcin Jurczuk napisał(a):
> Oj nie wałkowany ... do wczoraj wszystko chodziło ładnie przez Telię,
> czasami gorzej - ale dzisiaj wogóle nie mam łączności z TPSA via Telia..

uff, to tylko to, a juz myslalem ze tpsa znow bezpodstawnie swiruje z
ruchem ale skoro sa problemy na stylu tpsa <> telia to juz mam pewnosc
ze to tpsa bierze udzial w bojkocie telii po niedawnej raklamie tejze
wysmiewajacej polakow (patrz watek "Telia wyśmiewa polaków")

w koncu jakies logiczne wyjasnienie ciecia ruchu przez tpsa ;-)