Re: Telia wyśmiewa polaków

Autor: Ece <ece_at_pl.op>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 17:26:25 MET DST

  dragonite napisał(a):
> Szwedzka firma telekomunikacyjna Telia,w swojej duńskiej reklamie wyśmiewa
> Polaków. Co przedstawia reklama ?

Niestety nie mam takich dobrych znajomych Duńczyków, żeby ich o to
zapytać, ale na jakiej podstawie właściwie wnosicie, że jest to
wyśmiewanie Polaków?

Poza "Gdzie jesteśmy" i "Do widzenia" nic na Polaków nie wskazuje -
przynajmniej jak dla mnie. Chyba, że taki wizerunek Polaka jest dobrze
rozpoznawalny w Danii, ale tego nie wiem. Nie wiem też, czy przeciętny
Duńczyk rozpozna język polski.

Może ma ktoś informacje, jak Duńczycy postrzegają tę reklamę, dlaczego
ma być ona dla nich zabawna i czy rozpoznają w niej Polaków i język polski?