Re: tp i bgp

Autor: Sebastian Rusek <zeus_at_e-lan.pl>
Data: Thu 08 Sep 2005 - 08:54:40 MET DST

Dnia Wed, 7 Sep 2005 00:44:37 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał(a):
[cut.]

> No właśnie. Mogliby o tym jakoś informować. Ja po takiej akcji beztrosko
> rozgłośiłem je wtedy na kilka dni do AS5617 z no-export ;) Pewnie teraz
> już filtrują takie rozwiązania...

Też miałem ten problem.
Wystarczyło poprosić odpowiednią osobę i dostałem jeszcze dwa tygodnie ze
starymi adresami;)
Gorzej było z uzyskaniem informacji na party-line z kim powinienem na ten
temat rozmawiać;-)

Niby w umowie piszą, że dostajemy jeden "kanał PVC" i niby na tej podstawie
kasują ten z routingiem statycznym, ale czy ja im każe kreować "kanał PVC"
na innym DLCI dla BGP? ;) Inna rzecz, że na IPkach, na których jest
zestawiane połączenie do klientów BGP nie da się zestawić routingu
statycznego, ściślej: da się, ale jest filtrowany ;)

Pozdrawiam

--
Sebastian Rusek