Re: tp i bgp

Autor: Zbigniew Swietkowski <moj.adres_at_jest.na.www>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 19:55:23 MET DST

"Radosław HORODNICZY" wrote:

> nie zartuj, ja juz mialem z 5 opiekonow i kazdy byl bardzo kompetentny
> jesli masz taki problem jak piszesz to zglos do ich kierownika,
> opiekunowie biznesowi sa dobrze oplacani w tpsa i na ich miejsce jest
> kupa ludzi znajacych sie na rzeczy

Niestety w &tp część ludzi (moja opiekunka biznesowa) nie ma pojęcia o
czymkolwiek. Nie wiem jaki cudem dalej tam jeszcze pracuje, pomimo
interwencji słownych i pisemnych.
Może po prostu za szybko sobie odpuściłem ;]

ps. Za to całkiem nieźle współpracuje mi się z działem technicznym.

pozdr.,

--
Zbigniew Świętkowski
[ http://www.swietkowski.com ]