netia <-> tpsa, problemy z polaczeniami

Autor: Maciek <mn_at_z.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 21:29:11 MET DST

Witam

Niedawno mialem BDI (Netia), a teraz mam SuperNet24(Netia) i ani wtedy ani
teraz ludzie z Neo+ i InternetDSL nie mogli dostac sie do mojego servera,
natomiast pingi SuperNet<->DSl chodza. Co gorsze ja nie moge sie dostac do
serwerow na InternetDSl'ach. Oczywiscie przez proxy dziala...
A, raz udalo mi sie zalogowac na server za InternetDSL'em - ale to bylo
tylko raz. i chyba z 2 dni temu...
Moglby mi ktos wytlumaczyc o co chodzi i czy da sie jakos temu zaradzic...

Pozdrawiam