Re: DSL TP 4Mb/s

Autor: PJ <Pawel.JagodzinskiWYTNIJTO_at_osk.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 14:00:34 MET DST

   Przy lączach z dużym upstreamem nie płacisz za technologie tylko właśnie za
ten upload. Cały ten cyrk ze sprzedażą ogromnych przpustowości do klienta za
małe pieniądze na tym właśnie polega... Dzięki temu, że upstream jest mały
wszystkie połączenia między klientami DSL'i odbywają sie i tak z prędkością
upstream nie obciążając sieci TP. Natomiast wszystkie szybsze transmisje idą od
innych operatorów lub klientów TP FrameRelay/ATM a Ci muszą już za to słono
płacić. Wiec TPSA pasożytuje tym sposobem na innych operatorach i własnych
klientach FR, którzy dostarczają dane do klientów DSL ...a im więcej dostarczają
tym więcej muszą płacić

PJ