Re: nowa oferta tp na atm

Autor: Grzegorz Brzeski <nie.odpisuj_at_na.ten.adres.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 14:23:00 MET DST

Andrzej wrote:
> Przy 10Mbit - 360zł/Mbit, ale osoba na infolinii jakos niezbyt
> kompetentna była, bo nie potrafiła sprecyzować różnicy pomiędzy tą
> usługą, a usługą kosztującą 720zł/Mbit.
> Pewnie kwestia tego jakie AS'y można do nich wpuścić. Może jutro ktoś
> bardziej zaznajomiony z tematem będzie uchwytny na infolinii.

Z tego co pamietam w WWW ACCESS nie mozesz wlasnych AS'ow zupelnie uzyc,
korzystasz z numeracji TPSA. Natomiast jest inna opcja gdzie wpuszczasz
jedynie wlasnego AS'a (bez mozliwosci tranzytu innych), jednak jest
znacznie drozsza.

Dodatkowo na terenie Warszawy (z tego co wiem jedynie na tym terenie)
jest dodatkowa oferta dla klientow biznesowych i nie po atm'ie :-)

Grzegorz